عاشق ترین...
O Bҽɳιɱ Oʅʂυɳ Dυɳყαʅαɾ ʂιȥιɳ
me & you

عاشق ترین...

من چیز زیادی از دست ندادم با رفتنت!

کمی دلم شکست،شب ها گریه کردم

یادگارش سردرد هرشبم شد.

یکم از آرام زندگی کردن فاصله گرفتم

چیز زیادی نشده باور کن!

تو بیشتر از من باختی باور کن!

تو عاشق ترین قلب دنیا را باختی!

هیچ کس به اندازه من،عاشقت نمیشود...

 

 



نظرات شما عزیزان:

رویای خیس
ساعت12:06---21 آذر 1394
لایک داداش وبت عالیه
پاسخ:mersi aziz mamnoun ke sar zadi bazam bia khoshhal misham


thxli
ساعت12:11---1 مرداد 1394
خدایییییش لایک

★ƈʀʏֆȶǟʟ★
ساعت22:44---31 تير 1394
♜زنــدگى اونــجايي♜
⇦ســخــت ميــشــه⇨
⇜⇜حـــرف داري
✘✘كـلــمه نـداري✘✘


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در سه شنبه 30 تير 1394 ساعت 19:59 توسط ɱЯ♥ǞκǞɱ :


Design By : Bia2skin.ir